א. משלוחים
שליח עד הבית :
המשלוח יגיע לביתך באמצעות שליח של אחת מחברות המשלוח עמן עובדת החברה. משלוחים מתבצעים לאזורי החלוקה אליהם מגיעות חברות המשלוח. אם לא ניתן לבצע משלוח לאזור מגוריך, ניצור עמך קשר לעדכון. (נכון להיום ניתן להתעדכן באזורי המשלוח באזורי החלוקה באתר צ'יטה).
זמני האספקה הינם עד 10 ימי עסקים ( פינות ישיבה מודולאריות עד 21 ימי עסקים ). משלוחים בהפצה לאזורים מרוחקים/מוגבלי גישה, יתבצעו עד 14 ימי עסקים. יום הרכישה לא נכלל במניין ימי ההספקה ובכפוף לתנאי תקנון האתר ולמדיניות חברת המשלוחים. זמני האספקה כפופים לתקנון האתר ולמדיניות חברות המשלוחים.
תקופות חגים ומבצעים מיוחדים. במהלך תקופת החגים, וכן בחודשים נובמבר ודצמבר, בהם מקיימת החברה מבצעים והטבות מיוחדות, זמני האספקה עשויים להתארך עד 14 ימי עסקים נוספים מעבר לזמני האספקה הסטנדרטיים המפורטים לעיל.
בהזמנת מוצר, הלקוח מאשר את תנאי המשלוח ומכיר בכך שייתכנו עיכובים בתקופות עומס. החברה לא תהיה אחראית לעיכובים שנגרמים על ידי חברות המשלוחים או בנסיבות שאינן בשליטתה.
איסוף עצמי מחנות המפעל:
ניתן לאסוף מחנות המפעל החל ממועד קבלת אישור להזמנה, ללא עלות,
ובתיאום טלפוני מראש בטלפון 1-700-500-514.
שעות הפעילות של החנות:
ימים א-ב 8:00-17:00 , ג 8:00-18:00, ד-ה 8:00-19:00, שישי 9:00-14:00.
כתובת - רחוב אילת - 52, תל אביב.
ב. ביטול עסקה
1. ביטול עסקת הזמנה ו/או רכישת מוצר/ים (בעקבות פגם שהיה קיים בו/בהם קודם לאספקתו/ם למשתמש או אי התאמה למפרט שפורסם באתר במועד ההזמנה/רכישה) ו/או GIFT CARD ו/או שירותי השכרה כאמור, הינה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ותקנותיו ובכפוף לתנאי השימוש דנן.
2. על משתמש המבקש לבטל את עסקת ההזמנה/רכישה כאמור מוטלת החובה לפנות בכתב אל החברה לכתובת הדוא"ל sales@chill.co.il או בטלפון 1-700-500-514 כל זאת תוך המועד הנקוב בחוק הגנת הצרכן ותקנותיו לכל המאוחר.
3. בקשה לביטול עסקה כאמור תיחשב כבקשה שנמסרה לחברה, זאת רק לאחר שיישלח אל המשתמש אישור בכתב מהחברה בדבר קליטת הבקשה במחשבי החברה.
4. במקרה של ביטול הזמנה של מוצר עקב פגם במוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין התיאור באתר, המשתמש יחזיר לחברה את המוצר שהזמנתו בוטלה לשם בדיקת הפגם או תקלה שרגמה לאי ההתאמה ואמצעי התשלום שבאמצעותו שילם המשתמש עבור המוצר הנ"ל יזוכה. זיכוי אמצעי התשלום יהיה בגובה מלא (100% החזר כספי) של המחיר המלא שנגבה מהמשתמש עבור המוצר. לחלופין, יוכל המשתמש לבחור להזמין מוצר חיפולי במקום המוצר שהזמנתו בוטלה והמוצר החלופי יישלח למשתמש.
5. למען הסר כל ספק, לא תתאפשר ביטול עסקה לגבי מוצר/ים ו/או GIFT CARDS בגין כל אחד מהמקרים הבאים בפני עצמו, וזאת מבלי לגרוע מכל הוראת חוק בעניין זה:
· המוצר או ה-GIFT CARD עלה פחות מ-50 ₪; או
· חלפו 14 ימים ממועד אספקת המוצר/ים ו/או הGIFT CARD/S למשתמש; או
· המוצר/ים נפגמ/ו לאחר אספקתו/ם למשתמש; או
· נעשה שימוש במוצר/ים ו/או ב-GIFT CARD/S.
6. בוטלה עסקת הזמנה/רכישה של מוצר/ים, שלא עקב פגם שהיה קיים במוצר/ים קודם לאספקתו/תם למשתמש או אי התאמה למפרט שפורסם באתר במועד ההזמנה/רכישה, ו/או של GIFT CARD/S, רשאית החברה לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% (חמישה אחוזים) ממחיר ההזמנה ו/או הרכישה או 100 (מאה) שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
בנוסף, המשתמש יחויב במלוא דמי השליחות של אותה הזמנה/רכישה, ככל שבוצעה בפועל ו/או כבר הועברה מהחברה לחברת משלוחים לשם ביצועה, וזאת גם אם לא שולמו על ידו במסגרת הליך ההזמנה/רכישה דמי משלוח בגין משלוח המוצר/ים אליו.
7. בוטלה עסקת הזמנה ו/או רכישה של מוצר/ים, שלא עקב פגם שהיה קיים במוצר/ים קודם לאספקתו/תם למשתמש, ו/או של GIFT CARD/S, רשאית החברה לחייב את המשתמש בתשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בהזמנה/רכישה אשר נגבה ממנה על-ידי חברת כרטיסי האשראי ו/או כל גוף אחר שעמו התקשרה החברה לשם ביצוע סליקת כרטיסי אשראי.
8. לגבי ביטול עסקת הזמנת שירותי השכרה - המשתמש רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שביטול כאמור מצדו ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
בוטלה עסקת הזמנת שירותי השכרה, רשאית החברה לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% (חמישה אחוזים) ממחיר ההזמנה או 100 (מאה) שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
בנוסף, בוטלה עסקת הזמנת שירותי השכרה, רשאית החברה לחייב את המשתמש בתשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בהזמנה אשר נגבה ממנה על-ידי חברת כרטיסי האשראי ו/או כל גוף אחר שעמו התקשרה החברה לשם ביצוע סליקת כרטיסי אשראי.
9. בנוסף על כל האמור לעיל, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל הזמנה ו/או רכישה על-פי שיקול דעתה הבלעדי. הודעה על ביטול ההזמנה תימסר למשתמש באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של המשתמש אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה. באם כבר חויב המשתמש עבור הזמנה או רכישה זו, יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם עבור המוצר במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).
10. ככל שבוטלה עסקה כמפורט לעיל, תשיב החברה למשתמש את התשלום ששילם לה בגין ההזמנה/הרכישה, בכפוף למפורט בסעיפים 6-9 לעיל ולתנאי השימוש, ובניכוי כל הנקוב שם, באמצעות חברת האשראי של המשתמש, וזאת תוך 14 ימים ממועד החזרת המוצר/ים על-ידי הלקוח לחברה באריזתו/ם המקורית, במצב שלם וללא כל נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל סוג שהוא (זאת ביחס למוצר/ים), או ממועד בקשת הביטול (זאת ביחס למוצר/ים ו/או GIFTCARD/S ו/או שירותי השכרה), לפי המוקדם מביניהם.
11. יודגש, כי בכל מקרה לא ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר באמצעות תשלום ב-GIFT CARD.
ג. החלפת מוצר/ים
12. החלפת מוצר/ים נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ואין היא מחויבת לאפשר זאת. עם זאת, יודגש מראש, כי לא תתאפשר החלפת מוצרים בגין כל אחד מהמקרים הבאים:
· המוצר עלה פחות מ50 ₪.
· חלפו 14 ימים ממועד אספקת המוצר/ים למשתמש; או
· המוצר/ים נפגמ/ו לאחר אספקתו/ם למשתמש; או
· נעשה שימוש במוצר/ים; או
· המוצר/ים אינו/ם ארוז/ים באריזתו/ם המקורית.
13. על משתמש המבקש להחליף מוצר/ים כאמור מוטלת החובה לפנות בכתב אל החברה לכתובת הדוא"ל sales@chill.co.il או בטלפון 1-700-500-514 תוך 14 ימים לכל המאוחר ממועד אספקת המוצר/ים לידיו.
14. בקשה להחלפת מוצר כאמור תיחשב כבקשה שנמסרה לחברה, זאת רק לאחר שיישלח אל המשתמש אישור בכתב מהחברה בדבר קליטת הבקשה במחשבי החברה.
15. הסכימה החברה להחליף מוצר/ים, הרי שההחלפה תהא בהתאם לתנאי ההחלפה שתקבע החברה והמשתמש מסכים ומתחייב מראש לעמוד במלוא תנאים אלו.
- מובהר ומודגש כי כל הנזכר במסמך זה כפוף למפורט בתנאי השימוש באתר -