דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

שרות לקוחות

לכתובות הסניפים ושעות פעילותם
שעות פעילות המוקד - ימים א' - ה' 9:00-17:00. יום ו' - 9:00-14:00

בכדי לפנות לשירות הלקוחות, אנא בחרו תחילה את נושא הפניה:

בחר נושא

באתר Chill ניתן לבדוק במהירות ובקלות את זמינותו במלאי ברגע זה של כל מוצר.

האתר שלנו מתעדכן בכל רגע! אם לא מצאת באתר את המוצר שאת/ה מחפש, כנראה שאינו קיים במלאי...

לידיעתכם, במידה והמוצר לא זמין, ניתן לסמן הודיעו לי שהמוצר יחזור למלאי
והמערכת תשלח לכם הודעה מיד ברגע שהמוצר חוזר למלאי.

לא בטוח אם המוצר עונה על הצרכים שלך? באתר תמצא את המידע והמפרט הטכני המלא של המוצר כולל הוראות שימוש ואחריות.

באם המידע באתר אינו מספק, ניתן לגשת לאחד מסניפי Chill ולהתייעץ עם איש מכירות במקום

לא הצלחנו לענות על שאלתך? באפשרותך לפנות אלינו.
תוכל/י להתכתב איתנו בווטסאפ בקלות וביעילות!

*המענה בוואטסאפ פעיל בימים א'-ה' לא כולל ערבי חג וחג.
או לחילופין לחצו כאן לקבלת שירות בדואר אלקטרוני



מצאת את המוצר שאת/ה מעוניינ/ת בו? נהדר!
פשוט נכנסים לעמוד המוצר ובודקים אם הוא זמין לרכישה מיידית.

לא בא לך לצאת מהבית? אין בעיה, נדאג ששליח יבוא עם המוצר עד אליך, כמה שיותר מהר!

שים/י לב, זמני האספקה שיופיעו בתהליך ההזמנה מתעדכנים בהתאם למוצר/ים שבחרת (ובד"כ קצרים יותר ממה שרשום).
עם זאת, זמני האספקה לישובים מרוחקים
המופיעים ברשימה, עלולים להיות ארוכים יותר מפרק הזמן אליו אנו מתחייבים בתהליך ההזמנה- לרשימת היישובים ניתן לבקר באתר צ'יטה

אפשרויות התשלום ב-Chill - כפי שמפורט בתקנון

לתשומת לבכם מחירי המוצרים, תנאי התשלום והאספקה ללקוח עסקי זהים לחלוטין לאלו של לקוח פרטי לכל היקף מכירה ותשלום מלא תמיד קודם לאספקת הסחורה (ללא הסדרי שוטף פלוס וכדומה – תשלום בכרטיס אשראי או העברה בנקאית).

ככל וניתן לקיים את העסקה ללא צורך ארגוני מיוחד כאמור לעיל אין טעם לפנות למחלקה העסקית. מהיר ופשוט יותר לקיים העסקה באתר גם עבור נציגי חברות.

אילו אפשרויות מוצעות במחלקה העסקית?

- חברות שנחוץ להם טופס/הסכם פנים ארגוני לפתיחת ב Chill כספק.

- חברות שנחוץ להם לקבל מסמך פורמאלי של הצעת מחיר (במחירי אתר Chill) לצורך תהליך פנים ארגוני.

- חברות שמעוניינות לבצע רכישה בהעברה בנקאית.

- חברות שמעוניינות להעביר תשלום מראש ולפתוח קוו אשראי לרכישה שוטפת של מוצרים.

- חברות שמעוניינות ברכישה כמותית גדולה.

ככל ומדובר בקיום עסקה רגילה שאינה מצריכה את האמור לעיל, יש לקיים את העסקה כלקוח פרטי ואין טעם לפנות למחלקה העסקית גם אם הינכם רוכשים בעבור חברה/עסק.

התקשרות עם המחלקה העסקית מתבצעת בטופס דיגיטלי בקישור הבא: למחלקה עסקית

בחר נושא

לקוח יקר,
אנו עושים כל מאמץ בתהליך הליקוט,
האריזה והשילוח בכדי להבטיח שהזמנתך תגיע במלואה וללא נזקים.
במידה ובכל זאת הזמנתך ניזוקה בתהליך
השילוח או לא הגיעה בשלמותה אנא רשום/י לנו ונעשה כל מאמץ לתת פתרון בהקדם,
אנו מתנצלים מאוד על חוסר הנוחות
שנגרם לך!

 לא הצלחנו לענות על שאלתך? באפשרותך לפנות אלינו.
תוכל/י להתכתב איתנו בווטסאפ בקלות וביעילות!

*המענה בוואטסאפ פעיל בימים א'-ה' לא כולל ערבי חג וחג.
או לחילופין לחצו כאן לקבלת שירות בדואר אלקטרוני

ניתן לקבל סטטוס הזמנה שבוצעה באתר בלבד ולאחר התחברות לאזור האישי. (ניתן לבצע סינון וחיפוש על פי מספר הזמנה ותאריכים רלוונטים בהתאם)


לא הצלחנו לענות על שאלתך? באפשרותך לפנות אלינו.
תוכל/י להתכתב איתנו בווטסאפ בקלות וביעילות!
*המענה בוואטסאפ פעיל בימים א'-ה' לא כולל ערבי חג וחג.
או לחילופין לחצו כאן לקבלת שירות בדואר אלקטרוני

ניתן לבצע שינוי או ביטול להזמנה שבוצע כל עוד לא נארזה ונאספה על ידי חברת השילוח.

הדרך הכי מהירה היא לפנות בטלפון לשירות הלקוחות 3169*

או בוואטסאפ

ניתן גם לפנות בדוא"ל sales@chill.co.il  (המענה בדוא"ל עשוי לקחת זמן רב יותר
מהמענה הטיפול בוואטסאפ או בטלפון של שירות הלקוחות)

צ'יל דוגלת בשירות לקוחות ושביעות רצון הלקוחות, רכשתם מוצר ובא לכם להחזיר – אין שום בעיה.

פנו לשירות הלקוחות בטלפון 3169* או בוואטסאפ

או בדוא"ל sales@chill.co.il ותאמו החזרת המוצר. ניתן לעשות זאת במשך 30
יום מיום הרכישה. בהחזרת מוצר באריזתו המקורית תקבלו החזר כספי בכפוף לתקנון.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בקשת שירות. ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון לשירות
הלקוחות 3169* או בוואטסאפ או לפנות בדוא"ל sales@chill.co.il

תמיד כאן בשבילכם! צ'יל