משלוחים והחזרות

משלוחים
שליח עד הבית :
המשלוח מגיע באמצעות חברת שילוח אוריין עד בית הלקוח זמני האספקה הינם עד 10 ימי עסקים. משלוחים בהפצה לאזורים מרוחקים/מוגבלי גישה, יתבצעו עד 14 ימי עסקים. יום הרכישה לא נכלל במניין ימי ההספקה ובכפוף לתנאי תקנון האתר ולמדיניות חברת המשלוחים.
עלות המשלוח מחושבת לפי מוצר ונפחו ונקבע על ידי חברת המשלוחים ומחושב בשלב הרכישה באתר
איסוף עצמי מחנות המפעל:
ניתן לאסוף מחנות המפעל החל ממועד קבלת אישור להזמנה , ללא עלות, ובתיאום טלפוני מראש בטלפון 1-700-500-514, בשעות הפעילות של החנות, בנווה צדק, אילת 52 תל אביב, בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 ימי ו' סגור.
:החזרות
במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של צ'יל בדואר אלקטרוני sales@chill.co.il   החל מיום עשיית העסקה ועד 14 יום מיום קבלת המוצר. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה למפרט - החזרת המוצר תעשה על חשבון צ'יל. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה למפרט, משלוח המוצר חזרה ייעשה על חשבון הלקוח, או אם הצרכן יבקש זאת, תשלח לו צ'יל שליח בתשלום. 
:החלפות
  1. החלפת מוצר/ים נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ואין היא מחויבת לאפשר זאת. עם זאת, יודגש מראש, כי לא תתאפשר החלפת מוצרים בגין כל אחד מהמקרים הבאים:
    • המוצר עלה פחות מ50 ₪.
    • חלפו 14 ימים ממועד אספקת המוצר/ים למשתמש; או-
    • המוצר/ים נפגמ/ו לאחר אספקתו/ם למשתמש; או-
    • נעשה שימוש במוצר/ים; או-
    • המוצר/ים אינו/ם ארוז/ים באריזתו/ם המקורית.
  2. על משתמש המבקש להחליף מוצר/ים כאמור מוטלת החובה לפנות בכתב אל החברה לכתובת הדוא"ל sales@chill.co.il או בטלפון 1-700-500-514 תוך 14 ימים לכל המאוחר ממועד אספקת המוצר/ים לידיו.
  3. בקשה להחלפת מוצר כאמור תיחשב כבקשה שנמסרה לחברה, זאת רק לאחר שיישלח אל המשתמש אישור בכתב מהחברה בדבר קליטת הבקשה במחשבי החברה.
  4. הסכימה החברה להחליף מוצר/ים, הרי שההחלפה תהא בהתאם לתנאי ההחלפה שתקבע החברה והמשתמש מסכים ומתחייב מראש לעמוד במלוא תנאים אלו.

 

-מובהר ומודגש כי כל הנזכר במסמך זה כפוף למפורט בתנאי השימוש באתר-