שאלות ותשובות

האם יש אחריות על המוצרים?


כל המוצרים מגיעים עם אחריות למעט מוצרי אאוטלט וסוג ב'. מוצרי פנים - 12 חודשי אחריות על תפרים ורוכסנים, אין אחריות על דהיית צבעים. מוצרי חוץ - 3 שנות אחריות על תפרים ורוכסנים. אחריות על הבדים אשר בעלי הגנה נגד דהייה ל- 3 שנים (עד 5% דהייה בשנה).




האם יש שירות תיקונים?


אנו נותנים שירות תיקונים במידת הצורך. להלן עלות תיקון: מוצר קטן - (כרית הנקה, פוף שפיץ, פוף מרובע, שפיץ ילדים, אגס ילדים, סושי חצי מטר, סושי מטר, נינו) בעלות של 50 ש"ח. מוצר גדול - (צ'יל גדול, צ'יל ענק, שפיץ גדול, אגס גדול, ג'ימי, גים, זואי, מילאנו, סושי מטר וחצי) בעלות של 100 ש"ח.




כמה זמן מחזיקים המוצרים?


כל המוצרים שלנו מיוצרים מבדים איכותיים ועמידים לאורך זמן, תחזוקה נכונה של המוצר תבטיח עמידות לשנים רבות.




מהם סוגי הבדים מהם מיוצרים המוצרים?


מוצרי החוץ שלנו מיוצרים מבדים אירופאים עם הגנה נגד דהייה ל- 3 שנים (עד 5% דהייה בשנה). מוצרי פנים מיוצרים מבדי ריפוד הניתנים לכביסה עדינה.




האם ניתן לחדש פוף?


כמעט כל מוצר שלנו ניתן לחדש ע"י רכישת כיסוי חדש ומילוי קלקר. באופן טבעי הקלקר (החומר מילוי של הפופים) מאבד מהנפח שלנו ככל שנעשה שימוש במוצר ועל כן ניתן ואף מומלץ למלא אותו בהתאם לצורך. המילוי כרוך בתשלום בהתאם לכמות הקלקר. לעמוד כיסויים לפופים לחצו כאן




מהם זמני האספקה במשלוחים?


זמני האספקה במשלוח לכל רחבי הארץ הינו עד 7 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.




האם ניתן להגיע לאסוף את המוצרים שרכשתי?


ניתן להגיע לחנות המפעל שלנו אשר ממקומת במתחם תחנת הדלק דור אלון צמוד למושב גאליה. ניתן לרשום ב - WAZE צ'יל פופים.




האם ניתן לכבס את המוצרים?


כל מוצר עם בטנה פנימית וכיסוי עליון ניתן לשלוף את הכיסוי ולכבס (את הבטנה לא ניתן לכבס כיוון שהיא מכילה את חומר המילויי) הוראות הכביסה הינם: כביסה עדינה (30 מעלות) וייבוש בצל בלבד! מוצרים שלא מגיעים עם בטנה פנימית ניתן לכבס בניקוי יבש, יבוש בצל בלבד!




האם עושים משלוחים לחו"ל?


ניתן לעשות משלוחים לחו"ל ברכישה טלפונית או פרונטלית בחנות. נדרש תשלום נוסף עבור המשלוח לחו"ל.




ממה עשוי החומר הממלא את הפופים?


מוצרי הלייקרה שלנו מכילים פתיתי קלקר. מוצרי בד ריפוד כגון כורסת ג'ימי וג'ים מכילים תערובת משולבת של פתיתי ספוג ופתיתי קלקר.




מהי מדיניות ההחלפות וההחזרות?


צרכן רשאי להחזיר את המוצר ע"פ הוראות חוק הגנת הצרכן, למעט מקרים מסויימים (הזמנות מיוחדות, יצור ע"פ בקשה, עודפים) אשר בהם לא יוכל הצרכן לבטל את העיסקה.
במקרה של פגם במוצר, החזרה או החלפה של מוצר תהיה על חשבון החברה.
בעת ביטול עסקה עקב אי התאמה משלוח המוצר חזרה ייעשה ע"י הצרכן, או אם הצרכן ייבקש זאת, תשלח לו החברה שליח בתשלום. עד ל14 ימים כקבוע בחוק.





השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey YouTube Icon
waze_PNG40.png

Copyright © 2018 Chill Corp ltd. All rights reserved.

מתחם דור אלון - מושב גאליה | 1700-500-514

Designed by Asaf Wismel